Nauja varstomų vartų automatika „Roger“ ir naujas linijinių automatinių pavarų komponavimo sprendimas. Elektromechaninės linijinio tipo pavaros su savaiminio fiksavimo reduktoriumi skirtos automatizuoti varstomus vartus, kurių varčios plotis iki 5 metrų ir svoris iki 1200 kg.

 

Aprašymas:

H20 Naujosios pavaros konstrukcijoje panaudotas inovatyvus komponentų išdėstymas. Korpuse kuriame yra elektros variklis pirmoji reduktoriaus pakopa nejudamai įtvirtinta vartų kolonoje (analogiškai svirtinėms pavaroms). Antroji reduktoriaus pakopa (pastūmos velenas ir eigos įvorė) sukomponuoti atskirame korpuse, kuris šarnyru sujungtas su nejudamu korpusu. Sukimo momentas pavaros sraigtui ir eigos įvorei perduodamas per sliekinę ir kūginę pastūmą.

Naujasis komponentų išdėstymas leido padidinti eigos įvorės poslinkį: H20/3 serijos pavaroms - iki 370 mm ir H20/5 serijos pavaroms – iki 550 mm. Tapo įmanoma priekinio kronšteino tvirtinimo tašką perkelti toliau nuo kilpos, dėl to padidėjo varčios judėjimui reikalingas sukimo momentas, bei varčios atidarymo kampas iki 120 laipsnių. Automatinės pavaros tvirtinimo sistema leidžia visiškai paslėpti elektros laidus.

 

Automatikai suteikiama 3 metų garantija.

 

Varstomos automatikos techniniai duomenys

H20 1

Vartų automatikos kokybė ir ilgaamžiškumas Velenai ir krumpliaračiai pavaroje yra sumontuoti ant 11 rutulinių guolių.

 

H20 2

Išskirtinė vartų automatikos kokybė Grūdinto plieno ir tiksliai nušlifuotas pavaros sraigtas mažu prapjovos žingsniu yra įtvirtintas guolinėse atramose. Sraigtas perduoda sukimo momentą bronzinei eigos įvorei. Toks konstrukcinis sprendimas užtikrina tolygų jėgų pasiskirstymą

H20 3

Patvarus automatinės pavaros sraigtas Plieninis penkių pradžių, greitaeigis sriegis su mažos įpjovos žingsniu, kuris yra preciziškai nušlifuotas ir termiškai apdirbtas, laikomas dviem rutuliniais guoliais prie reduktoriaus ir žalvarine įvore priekinėje pavaros dalyje kas garantuoja tolygų jėgos paskirstymą per visą pavaros pagrindinį slieką. Dėl to pasiekiamas maksimalus konstrukcijos stabilumas.

H20 4

Patogus avarinis automatikos atpalaidavimas Pavaroje įrengta rakinama avarinio atpalaidavimo sistema. Naudojama vartų rankiniam atidarymui, nutrūkus elektros energijos tiekimui

H20 5

Kontrolė ir saugumas Pavara turi optinį judėjimo daviklį (enkoderį), skirtą pastoviai vartų judėjimo kontrolei.

H20 6

Patikimi automatikos sujungimai Visi elektriniai prijungimai įrengti pavaros judančių elementų išorėje.

H20 7

Temperatūrinė apsauga Variklis turi apsaugą nuo perkaitimo (suveikimo temperatūra 140 laipsnių).